Kek Batik Coklat Hasue

1000+ images about Resepi Sedap :-P on Pinterest

All of image that appear on this page found from internet. The WebMaster does not hold any Legal Rights of Ownership on them. Ownership/Copyrights still vests with whomsoever concern. If by anyhow any of them is offensive to you, please Contact Us asking for the removal. If any images that appear on the website are in Violation of Copyright Law or if you own copyrights over any of them and do not agree with it being shown here, please also contact us and We will remove the offending information as soon as possible..

Report This Image

Kek batik coklat by:hasue@sue-hasue.blogspot.com bahan-bahan * 200gm milo >boleh jer kalau nak lebihkan sedikit * 250gm marjerin * 2-3 sudu besar serbuk koko.Kek batik coklat source :hasue bahan-bahan * 200gm milo >boleh jer kalau nak lebihkan sedikit * 250gm marjerin * 2-3 sudu besar serbuk koko * 1 tin kecil susu pekat. Perasan tak kek nih namanya 'batik coklat'..bukan 'batik marie' walaupun guna biskut marie macam kek2 batik sedia ada..hehe..kenapa agaknya yer.hmm...

Kek coklat batik beragar-agar. olahan: izah. resepi asal: mylla@myresipi.com. uwaaa..mcm bejanji pulak dengan hasue...dua2 tayang kek batik beragar2. Kek batik coklat resepi asal: mylla@myresipi cantiknya kek batik dot2 k.hasue..dah mcm kek lapis dot2 plak..satu persembahan yg mengkagumkan nih..lm xtengok tgn.Nama kek batik jawa nih memang asalnya nama gitu ya..sejak azali.. juadah hari raya (9) kamus dapur hasue (7) kek (91) kek coklat (30) kek gulung (2) kek keju.


Gambar Kek Batik Coklat Hasue Lain

Resepi Kek Batik Coklat Cheese


Terima kasih akak hasue atas kesudiannya berkongsi resepi kek batik coklat ini.. tp akak hasue ny kek lg cntek..jgn lh nk compare dgn aku yg br setahun jagung neh.Sebut pasal kek batik,dah terbayang kita kek yg seumpama ini.. sekarang memang banyak versi kek batik di serata malaysia..hehe kali nih aku berpeluang.

Related image with Kek Batik Coklat Hasue