Kek Batik Coklat Mat Gebu

TENTANG YAYA: RESEPI : KEK BATIK TANPA TELUR

All of image that appear on this page found from internet. The WebMaster does not hold any Legal Rights of Ownership on them. Ownership/Copyrights still vests with whomsoever concern. If by anyhow any of them is offensive to you, please Contact Us asking for the removal. If any images that appear on the website are in Violation of Copyright Law or if you own copyrights over any of them and do not agree with it being shown here, please also contact us and We will remove the offending information as soon as possible..

Report This Image

Norkhaizani mohd nor said... salam cmg. saya dh bbrapa kali buat kek ni, mmmg sedap. 2 hari lepas, buatkan utk jamuan ank kt asrama, sy salut kek tu ngan fresh cream.Saya memang suka kek mentega atau kek marble atau apa apa kek yang simple macam ni. kalau kek coklat atau kek red velvet tu, agak kuranglah sikit walaupun makan juga.. Cara buat kek batik simple dan sedap | kek batik milo sedap | resepi kek batik milo sedap | kek batik milo rangup | cara buat kek batik simple | cara membuat kek.

Saya ingin berkongsi resepi kek yang paling ringkas dan anak-anak suka iaitu kek batik biskut marie. sedap kek ni dan cara membuatnya pun mudah sangat. cuma perlu. Cara dan kaedah buat resepi kek batik. pertama sekali untuk membuat resepi kek batik anda perlu pukul telur dan mentega sehingga menjadi kembang..Disebab kan aku tak sabar nak makan, baru 2 jam sejuk kan dah nak makan, macam berserpih serpih lak kek batik aku ni. pastu disebab kan aku bijak sangat, aku boleh.


Gambar Kek Batik Coklat Mat Gebu Lain

masa apr kiter citer jul sarawak masa dari blog chefkek coklat moist


Patahkan biskut marie menjadi dua kepingan. campurkan semua bahan kecuali butter. kacau sehingga sekata. panaskan campuran milo dengan api yang perlahan..Bahan-bahan kek. 1 cawan gula pasir 1 cawan serbuk koko 1 cawan minyak masak 1 cawan susu cair 1/2 cawan susu pekat manis 1 1/4 cawan tepung gandum 1 sudu kecil.

Related image with Kek Batik Coklat Mat Gebu