Kek Batik Coklat Oreo

... kek batik tanpa telur , resepi puding kastard jagung , resepi kek red

All of image that appear on this page found from internet. The WebMaster does not hold any Legal Rights of Ownership on them. Ownership/Copyrights still vests with whomsoever concern. If by anyhow any of them is offensive to you, please Contact Us asking for the removal. If any images that appear on the website are in Violation of Copyright Law or if you own copyrights over any of them and do not agree with it being shown here, please also contact us and We will remove the offending information as soon as possible..

Report This Image

Sheila said... salam kak ..nicenya kek akk..paten batik pun lawa yf penting kat dlm tu inti nya tebal ..hem sampai kerumah bau ni... tuesday, december 01, 2009.Cara buat kek batik simple dan sedap | kek batik milo sedap | resepi kek batik milo sedap | kek batik milo rangup | cara buat kek batik simple | cara membuat kek. Salam malam semua, hmm, mat nak letak satu entri sebelum tidur. ini antara kek yang disiarkan dalam majalah jelita februari 2012, kesah di sini..

Norkhaizani mohd nor said... salam cmg. saya dh bbrapa kali buat kek ni, mmmg sedap. 2 hari lepas, buatkan utk jamuan ank kt asrama, sy salut kek tu ngan fresh cream. Resepi kek batik sudah menjadi fenomena dalam kalangan anak muda masa kini. hal ini demikian kerana, penyediaannya agak mudah, dan tidak memerlukan kos yang banyak."kek lapis sarawak (sarawak layer cake) is cone of the handcraft introduced by the old generation of sarawak. with the patients and concentration, kek lapis sarawak.


Gambar Kek Batik Coklat Oreo Lain

Kek Batik Oreo - YouTube


Patahkan biskut marie menjadi dua kepingan. campurkan semua bahan kecuali butter. kacau sehingga sekata. panaskan campuran milo dengan api yang perlahan..Senang je kan nak buat kek batik ni? dah lah senang pastu sedap pulak. dulu zaman-zaman sekolah rajin gila buat kek batik ni. tapi kek batik ni ada macam-macam versi..

Related image with Kek Batik Coklat Oreo